Sommerkursus 2024

Til DGS’ Sommerkursus møder du gymnasieelever fra kryds og tværs af landet! Dette er nogle fantastiske dage, hvor du udvikler dig og stifter bekendtskab med DGS som organisation.

Til sommerkurset bliver du sat ind DGS’ mærkesager, bekendt med den uddannelsespolitiske situation og får stærke personlige kompetencer til at kæmpe gymnasieelevernes kamp.

Ikke mindst får du bekendtskaber og venner fra alle landets hjørner, og kommer ind et stort og betydningsfuldt gymnasialt fællesskab.

Du behøver ikke, at have stiftet bekendtskab med DGS før for at deltage, blot at du er elev på en STX-, HF-, IB- eller EB-uddannelse.

Skulle du have nogen spørgsmål, kan du kontakte os vores organisatoriske næstforperson på 50 77 48 02.

Vi glæder os til at se dig!

Tilmelding til DGS’ Sommerkursus 2024, d. 15-17. juli

Scan eller klik på nedenstående QR for at tilmelde dig Sommerkurset 2024