I DGS behøver du som enkelt person ikke at melde dig ind i organisationen. DGS er kollektivt organiseret, hvilket vil sige at det er din skole, som gennem elevrådet, melder sig ind i organisationen og derigennem er hele skolens elever medlemmer af DGS!

Det er dermed helt gratis for dig som gymnasieelev!

Kom med til vores arrangementer!

Du kan blot engagere dig ved at dukke op til vores arrangementer, eller melde dig ind i den regionsbestyrelse, som passer til dit regionale område.

Til vores arrangementer kommer der gymnasieelever fra hele landet, som enten prøver at gøre uddannelsessystemet er bedre sted, gøre noget godt lokalt for sin skole eller blot synes at DGS er et fedt fællesskab!
Du behøver altså ikke kende nogen, eller have viden om noget som helst for at være en del af fællesskabet i DGS.

Du kan finde vores kommende arrangementer under “Arrangementer” øverst på siden.

Engager dig i regionsbestyrelsen!

DGS er delt op i 10 regioner, som vist nedenfor, hvortil der til hver tilhører en regionsbestyrelse. Regionsbestyrelserne består af gymnasieelever fra det regionale område, og laver en masse forskelligt sejt arbejde!

Det kan være aktivisme, fælleselevrådsmøder eller generelt sætter fokus på nogle regionale problematikker.

Du kan tage kontakt til din regionsforperson, for at engagere dig i regionsbestyrelsens arbejde
her på vores kontaktside.

Vi ses til næste DGS arrangement!